
Danmark Dejligst Karrebæksminde
Danmark Dejligst blev startet af Rasmus Nøhr tilbage i 2012.
Efterfølgende kom flere og flere byer med i den årlige tilbagevendende begivenhed, og i 2016 kom Karrebæksminde med på listen.
I efteråret 2019 valgte Rasmus Nøhr at trække sig fra konceptet, og Danmark Dejligst Karrebæksminde fik mulighed for selvstændigt at videreføre navnet og festivalen.
Konceptet består i at der er fri entre for alle til festivalpladsen, men at mad og drikke skal købes på stedet.
Lokale foreninger og klubber hjælper med opstilling, salg af fødevarer, samt andre opgaver, før, under og efter festivalen.
De lokale foreninger bliver efterfølgende aflønnet af Danmark Dejligst Karrebæksminde, så de, på den måde, kan tjene penge til deres foreningskasse.
Vi køre med 2 scener, hvorfra både lokale men også kendte musiknavne kan opleves.
Program for aktiviteter og musik starter kl. 10.00 og afsluttes med et festfyrværkeri ca. kl. 22.00
Danmark Dejligst Karrebæksminde har haft et besøgstal på 10 - 12.000 gæster på dagen i de tidligere år.