Fredericia Byorkester



Fredericia Byorkesters efterårskoncert 2025 bliver en koncert med violinisten Antonia Fuglsang som solist. Antonia er 19 år gammel, stammer fra Haderslev og har gået på MGK i Kolding. Begyndte at spille violin som 5-årig. I efteråret 2022 påbegyndte hun sin bachelor på Det Jyske Musikkonservatorium i Aarhus, og fra efteråret 2024 studerer hun på HEMU(Haute École de Musique) ved Svetlana Makarova i Lausanne, Schweiz. Hun var i 2022 den yngste finalist nogensinde og vandt 3. pladsen ved Den Danske Strygerkonkurrence. Siden 2019 har Antonia spillet som solist i Danmark og Japan med Odense Symfoniorkester, Aarhus Symfoniorkester, Fredericia Byorkester og Anjo Bysymfoniorkester. Der er fastlagt følgende program til efterårskoncerten 2025: 1.Beethoven Coriolan ouverturen 2.Max Bruch violinkoncert No. 1 3.Beethovens 1. symfoni.

Fakta

Projektnavn
Efterårskoncert
Projektejer
Fredericia Byorkester
Støttet med
13.000 kr.
Projektperiode
2025