Sorte Ko



Vi er en nystartet musikforening - Sorte Ko - som er opstået ud fra et ønske om at bringe langt ud på landet. Vi prøver at trække befolkningen ud i en lille musiklade i Vesthimmerland, hvor vi tilbyder ost og vin i musikkens fællesskab. Vi afholder ca. tre intimkoncerter om året, og meget gerne med unge upcoming jazzmusikere, som spiller den jazzmusik, vi oftest finder i storbyernes jazzbarer. Vi vil gerne sørge for mødet i musikken ml unge som gamle og gerne så intimt, at man føler sig i midten af hvor det sker sådan en aften. Vi har søgt Nordjyllandsfonden om støtte til indkøb af en sangmikrofon, en stor kaffemaskine (som leverer kaffe i pausen til alle publikummer) og til 2 bannere med vort flotte logo - designet af en ung fra Vesthimmerlands Kommune. Et udendørs banner og et indedørs banner. Bannerne er med til at vise foreningens ansigt og gøre opmærksom på foreningen, når folk kører forbi den lille musiklade i dagene op til koncerterne. Vi har fået lavet de flotteste bannere med hjælp fra Fonden. Mikrofonen blev indviet til seneste koncert, dog i første omgang til præsentation. Men til efterårets koncert, vil en nordjysk jazzsangerinde gøre brug af mikrofonen. Vi er meget taknemmelige for støtten. TAK! Hilsen bestyrelsen i Sorte Ko

Fakta

Projektnavn
Artikler til Sorte KO
Projektejer
Sorte Ko
Støttet med
5.283 kr.
Projektperiode
2025