Vores Faaborg & Egn



Vi vil bl.a. lave bålmad på Torvet. Arrangere julemandsløb med gløgg, æbleskiver og hyggelig stemning i samarbejde med Den gamle Gaard.

Vi vil annoncere ekstra for hygge og lokal handel med annoncer i sociale medier, trykte medier, plakater.
Vi laver julelotteri, for hver 200 kr. der købes for i december udleveres et lod. Den 22. december trækkes der 4 vindere af 2500 kr.
Vi sætter små udendørshøjtalere op, som spiller lav julemusik i butikkernes åbningstid.

Endelig vil vi sætte en masse juletræer op i byen og naturligvis vores smukke juleguirlander med lys, som dog kommer op lidt senere end ellers pga. dyre eludgifter.

Fakta

Støttet med
25.000 kr.
Projektnavn
Jul i Faaborg
Projektejer
Vores Faaborg & Egn
Projektperiode